Ancheta accidentului aviatic din județul Buzău va fi preluată de către un procuror de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești

Ancheta urmează să fie preluată de către un procuror de la Parchetul de pe lângă Curtea de apel Ploiești care alături de polițiștii buzoieni va cerceta împrejurările în care s-a produs tragedia. La locul respectiv se află și un procuror buzoian. Se pare că este vorba despre doi bărbați care au fost zdrobiți la impactul cu solul. Potrivit primarului din Nehoiu, Ionuţ Milea, asupra celor doi bărbaţi, polițiștii ar fi găsit documente din care ar reieşi că aceștia erau de fel din Cluj-Napoca. Deocamdată nu se știe exact o cauză probabilă a accidentului, însă există posibilitatea ca acesta să se fi prăbușit ca urmare a condiţiilor meteo care au fost nefavorabile în zona de nord a judeţului Buzău începând de marţi seara, cu vânt şi precipitaţii. Reamintim că, în această după-amiază un avion de mici dimensiuni s-a prăbuşit în zona Baraj Siriu. Acesta a dispărut de pe radar, la câteva minute de la decolare. La locul respectiv au fost identificate trupurile fără viață a doi bărbați. Din cauza zonei greu accesibile autoritățile au ajuns la solicitare în aproape 50 de minute de la primirea apelului. Victimele au fost găsite în afara aparatului de zbor. Este vorba despre un dezvoltator imobiliar din Transilvania şi fratele unei afaceriste celebre din Constanţa. Pilotul avionului este un cunoscut om de afaceri din Cluj. Mihai Covaciu este un dezvoltator imobiliar care a investit masiv în construcţia de apartamente în Braşov, Râşnov şi Cluj, potrivit stiripesurse.ro. Alături de el în avion se afla Liviu Bucăţică, fratele Corinei Martin, fosta șefă a Asociatiilor de Promovare Turistica din România. Se pare că aparatul zbura la o altitudine de 2.000 de metri, lucru care ar fi putut ducea la prăbuşirea aeronavei şi asta pentru că în zona muntoasă era în vigoare un cod portocaliu de vânt puternic. Potrivit meteorologilor, în momentul în care avionul a traversat munţii, rafalele la peste 1.800 de metri depăşeau 100 de km/h. Specialiştii spun că aparatul este un model ultrauşor care nu este indicat să decoleze pe vreme instabilă. Se pare că aparatul de zbor ar mai fi fost implicat într-un incident în urmă cu 3 ani, la Topoloveni. Atunci, pilotul s-a salvat.

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE: