Proba scrisă a examenului de Titularizare, spaima profesorilor din județul Buzău

de Stiri Buzau Media

 Proba scrisă a examenului de Titularizare, care a avut loc miercuri, s-a dovedit a fi un test mult prea dificil pentru unele cadre didactice, pentru a-l onora cu prezența. Dacă în alți ani, unii candidați au fost eliminați din sală pentru că au apelat la metode mai puțin ortodoxe ca să obțină o notă bună, în acest an, unii dintre aspiranții la titularizare fie au ales să nu se mai prezinte la examen, fie au plecat la scurt timp după ce au văzut subiectele. Așa se face că din cei 461 de candidați înscriși, în sălile de examen au intrat doar 380. La o oră după începerea rezolvării subiectelor, alți 53 de profesori au părăsit sala, din motive personale. La Buzău, examenul de Titularizare a avut loc în două centre: la Liceul Tehnologic „Grigore Moisil” și la Școala nr. 7.

Lucrările scrise vor fi evaluate în 11 centre organizate la nivel naţional. Primele rezultate la proba scrisă vor fi afişate în data de 17 iulie, la sediile inspectoratelor şcolare şi pe site-ul http://titularizare.edu.ro. Contestaţiile se depun la sediile inspectoratelor şcolare judeţene în zilele de 17 iulie, după afişarea rezultatelor, până la ora 21:00, respectiv 18 iulie, până la ora 15:00. Rezultatele finale se afişează la sediile inspectoratelor şcolare judeţene şi pe site-ul menţionat anterior în data de 24 iulie.

Repartizarea candidaţilor pe posturile didactice de predare vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată se realizează în ședințe publice organizate de inspectoratele şcolare în data de 25 iulie. În data de 26 iulie 2018 va avea loc repartizarea pe posturile didactice de predare vacante a cadrelor didactice titulare în învățământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care au participat la concursul naţional şi au obținut minimum nota 7 (şapte) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială la clasă în profilul postului, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular.

Știri despre: , ,