fbpx

12 posturi vacante sunt scoase la concurs de Primăria Buzău

Administrația locală organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a 11 funcții publice de execuție vacante. Astfel pentru Biroul Îndrumare și Control Asociații de Proprietari sunt vacante 2 posturi; pentru Biroul Comerț și Transporturi Locale – 1 post; pentru Serviciul Resurse Umane, Prognoză, Cooperare Interinstituțională – 1 post; pentru Serviciul Evidența Persoanelor, Direcția Evidența Persoanelor – 2 posturi; Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Dosare Fiscale, Direcția Economică – 1 post; Serviciul Evidență – Administrare Patrimoniu și Licitații – 1 post; Serviciul Control, Inspecție și Facilități Fiscale Persoane Fizice, Direcția Economică – 1 post; Serviciul Control și Inspecție Fiscală Persoane Juridice, Direcția Economică – 1 post; Serviciul Prelucrare Date și Încasări, Direcția Economică – 2 posturi. Iată mai exact care sunt funcțiile vacante:

  1. inspector, clasa I, grad profesional principal – Biroul Îndrumare și Control Asociații de Proprietari ;
  2. consilier, clasa I, grad profesional superior Biroul Îndrumare și Control Asociații de Proprietari;
  3. inspector, clasa I, grad profesional superior Biroul Comerț și Transporturi Locale;
  4. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Resurse Umane, Prognoză, Cooperare Interinstituțională;
  5. inspector, clasa I, grad profesional superior Serviciul Evidența Persoanelor, Direcția Evidența Persoanelor;
  6. inspector, clasa I, grad profesional principal Serviciul Evidența Persoanelor, Direcția Evidența Persoanelor;
  7. referent, clasa III, grad profesional principal – Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Dosare Fiscale, Direcția Economică;
  8. referent, clasa III, grad profesional principal Serviciul Evidență – Administrare Patrimoniu și Licitații;
  9. inspector, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Control, Inspecție și Facilități Fiscale Persoane Fizice, Direcția Economică;
  10. consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Control și Inspecție Fiscală Persoane Juridice, Direcția Economică;
  11. referent, clasa III, grad profesional superior – Serviciul Prelucrare Date și Încasări, Direcția Economică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

pentru inspector, clasa I, grad profesional principal Biroul Îndrumare și Control Asociații de Proprietari – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 5 ani.

pentru consilier, clasa I, grad profesional superior – Biroul îndrumare și Control Asociații de Proprietari – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare dc lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru inspector, clasa I, grad profesional superior – Biroul Comerț și Transporturi Locale – absolvenți de studii universitare dc licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor administrative/științelor economice și

vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Resurse Umane, Prognoză, Organizare, Cooperare Interinstituțională – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor administrative/științelor umaniste/științelor juridice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru inspector, clasa I, grad profesional superior- Serviciul Evidența Persoanelor, Direcția Evidența Persoanelor – absolvenți de studii universitare de licența absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor administrative/ științelor juridice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Evidența Persoanelor, Direcția Evidența Persoanelor – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor administrative/ științelor juridice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 5 ani.

pentru referent, clasa III, grad profesional principal – Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Dosare Fiscale, Direcția Economică – absolvenți de studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani;

pentru referent, clasa III, grad profesional principal – Serviciul Evidență – Administrare Patrimoniu și Licitații – absolvenți de studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru inspector, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Control,Inspecție și Facilități Fiscale Persoane Fizice, Direcția Economică – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Control și Inspecție Fiscală Persoane Juridice, Direcția Economică – absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

pentru referent, clasa III, grad profesional superior- Serviciul Prelucrare Date și Încasări, Direcția Economică – absolvenți de studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, profil economic și vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 7 ani.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune până pe 23 iulie. Selecția acestora se va face în intervalul 24-30 iulie. Proba scrisă va avea loc pe 05 august 2019, la ora 10.00, iar pe 08 august 2019, tot la ora 10.00 se va susține interviul. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială sau aici: ANUNT CONCURS . Relații suplimentare se obţin la sediul Primăriei municipiului Buzău din Buzău, Piaţa Daciei nr. 1, camera nr. 23, telefon 0238/721.407.

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE:

BuzăuMedia utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru. Apăsând "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. DA, ACCEPT Mai mult