Este foarte important să știți că Primăria Municipiului Buzău vă pune la dispoziție, pentru a vă economisi timp, următoarele servicii:
Se descarcă orice tip de cereri și formulare de pe https://primariabuzau.ro/cereri-si-formulare/ și se trimit online, la adresa de e-mail ghiseu.unic@primariabuzau.ro
Se soluționează online accesând https://portal.primariabuzau.ro/explorer/index.html#/
următoarele:
- petiții și sesizări,
- certificate și autorizații de urbanism,
- plăți taxe și impozite,
- eliberări certificate fiscale,
- depuneri garanții fiscale,
- cereri patrimoniu și domeniu public,
- cereri radieri și înregistrări vehicule,
- autorizații de transport,
- autorizații de alimentație publică,
- autorizații de taxi și transport public,
- rezervări certificate de naștere și căsătorie,
- servicii evidența populației
Pentru utilizarea acestor servicii aveți nevoie de o adresă de e-mail validă, unde veți primi datele de înregistrare.
Serviciile Direcției de Asistență Socială pot fi accesate prin descărcarea de formulare aici: https://www.dasbz.ro/formulare-utile/, iar apoi pot fi trimise pe adresa de e-mail office@dasbz.ro.
La roboțelul din Primărie (intrarea principală, în dreapta) se pot:
- plăti taxe și amenzi
și se pot accesa :
- servicii de urbanism,
- autorizații de funcționare
- sesizări către poliție.
Pentru a utiliza roboțelul aveți nevoie de buletin și card ( în cazul plăților).
La roboțel veți fi asistat de un coleg de la poliția locală în cazul în care aveți nevoie de îndrumare.
UPPark -aplicatia pentru plata parcării în Buzău -se descarcă pe telefon pentru android și ios (vezi foto)
Achiziționarea biletului sau a abonamentului Transbus se face prin sms la 7494 sau cu cardul prin POS, chiar în autobuz (vezi foto)
Dați de veste!