fbpx

Primăria comunei Pârscov – anunț public pentru toți contribuabilii comunei

Începând de luni, 1 februarie 2021, toți contribuabilii comunei Pârscov (și nu numai) ce intenționează să:

– solicite diverse informații din domeniul fiscal sau agricol (date privind gospodăriile agricole și pe membrii acestora, terenurile aflate în proprietate, terenurile aflate în folosință, modul în care sunt utilizate suprafețele agricole, date privind terenurile și clădirile, înregistrări/modificări/declarații, etc)

– solicite eliberarea documentelor specifice (adeverințe ce atestă înscrierile din Registrul Agricol, adeverințele necesare eliberării actelor de identitate/vizelor de reședință, adeverințele necesare obținerii subvențiilor APIA, adeverințele ce vizează situația patrimonială – necesare în cazul întocmirii dosarelor diverse precum obținerea burse școlare/studențești, a ajutoarelor sociale, a ajutoarelor de încălzire, etc), a atestatelor, a certificatelor de producător, ș.a.m.d.

– achite diverse impozite, taxe, amenzi, etc

SUNT AȘTEPTAȚI ÎN NOUL SEDIU ce a fost amenajat în curtea interioară a Primăriei comunei Pârscov!

Lucrările de amenajare (realizate din fondurile proprii ale primăriei) au demarat în luna noiembrie a anului trecut, principalul obiectiv avut în vedere fiind cel al îmbunătățirii condițiilor oferite contribuabililor (inclusiv siguranța și distanțarea socială) ori de câte ori aceștia interacționează cu administrația locală din comună.

În clădirea ce adăpostea fosta sală de ședințe a Consiliului Local Pârscov, precum și garajul mașinii de pompieri, au fost amenajare mai multe birouri, în care își vor desfășura activitatea toți angajații Primăriei Pârscov ce activează în cadrul Compartimentului „Impozite și taxe”, respectiv „Registrul Agricol”.

Noul sediu, în care își vor derula activitățile cele două compartimente (anterior menționate), este prevăzut cu:

– două intrări separate

– un hol spațios, din care contribuabilii au acces la cele patru ghișee dedicate interacționării cu publicul – două la „Impozite și taxe”, două la „Registrul Agricol” (cu mențiunea că persoanele în vârstă, precum și cele cu probleme de sănătate au de acum posibilitatea de a-și aștepta rândul la ghișee pe scaunele ce au fost amplasate pe hol)

– o rampă pentru persoanele cu dizabilități

În cursul zilei de astăzi au fost rezolvate și ultimele mici detalii în interiorul noului sediu, curățenia exterioară fiind realizată de o echipă formată din persoanele ce beneficiază de ajutor social.

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE:

BuzăuMedia utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru. Apăsând "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. DA, ACCEPT Mai mult