Despre serviciile Primăriei Buzău, pe scurt

Primăria Municipiului Buzău:

Este foarte important să știți că Primăria Municipiului Buzău vă pune la dispoziție, pentru a vă economisi timp, următoarele servicii:

Se descarcă orice tip de cereri și formulare de pe https://primariabuzau.ro/cereri-si-formulare/ și se trimit online, la adresa de e-mail ghiseu.unic@primariabuzau.ro

Se soluționează online accesând https://portal.primariabuzau.ro/explorer/index.html#/

următoarele:

  • petiții și sesizări,
  • certificate și autorizații de urbanism,
  • plăți taxe și impozite,
  • eliberări certificate fiscale,
  • depuneri garanții fiscale,
  • cereri patrimoniu și domeniu public,
  • cereri radieri și înregistrări vehicule,
  • autorizații de transport,
  • autorizații de alimentație publică,
  • autorizații de taxi și transport public,
  • rezervări certificate de naștere și căsătorie,
  • servicii evidența populației

Pentru utilizarea acestor servicii aveți nevoie de o adresă de e-mail validă, unde veți primi datele de înregistrare.

Serviciile Direcției de Asistență Socială pot fi accesate prin descărcarea de formulare aici: https://www.dasbz.ro/formulare-utile/, iar apoi pot fi trimise pe adresa de e-mail office@dasbz.ro.

La roboțelul din Primărie (intrarea principală, în dreapta) se pot:

  • plăti taxe și amenzi

și se pot accesa :

  • servicii de urbanism,
  • autorizații de funcționare
  • sesizări către poliție.

Pentru a utiliza roboțelul aveți nevoie de buletin și card ( în cazul plăților).

La roboțel veți fi asistat de un coleg de la poliția locală în cazul în care aveți nevoie de îndrumare.

UPPark -aplicatia pentru plata parcării în Buzău -se descarcă pe telefon pentru android și ios (vezi foto)

Achiziționarea biletului sau a abonamentului Transbus se face prin sms la 7494 sau cu cardul prin POS, chiar în autobuz (vezi foto)

Dați de veste!

primaria buzau