4 tipuri de activități fizice recomandate persoanelor cu diabet

Sursa foto:bridgeschc.ca

Exercițiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajută să trăiască vieți mai sănătoase, mai sigure și mai bune. Persoanele cu diabet trebuie să facă aproximativ 30 de minute de exerciții fizice la o intensitate moderată, cel puțin de cinci ori pe săptămână. Mișcarea are un rol important în prevenirea și controlul eficient al diabetului, potrivit mai multor studii realizate de-a lungul timpului. Potrivit organicfacts.net, cele mai bune activități fizice recomandate persoanelor cu diabet sunt următoarele:

Înot

Înotul este potrivit pentru persoanele cu diabet zaharat pentru că nu pune presiune asupra articulațiilor. Pacienții cu diabet zaharat trebuie să facă tot posibilul pentru a evita posibile leziuni la picioare deoarece sunt predispuse la infecții care pot fi dificil de vindecat.

Yoga

Studiile arată că yoga este benefică pentru pacienții diabetici. Yoga poate spori funcția nervoasă, luptă împotriva rezistenței la insulină și a grăsimii corporale inferioare.

Mersul pe jos

O plimbare reprezintă una dintre cele mai ușoare și plăcute activități fizice. Pentru persoanele cu diabet de tip 2, mersul pe jos este una dintre cele mai bune activități fizice. Asociația Americană de Diabet încurajează pacienții cu diabet să se asigure că nu petrec mai mult de două zile fără a merge pe jos măcar 30 de minute într-o zi.

Tai Chi

Vechea artă a Tai Chi folosește mișcări ușoare care reduc stresul specific unui stil de viață solicitant, îmbunătățind, în acelasi timp, starea generală de sănătate. Specialiștii susțin că Tai Chi este recomandat pentru sporirea flexibilității, îmbunătățirea echilibrului și reducerea stresului. Dacă persoanele cu diabet zaharat vor practica Tai Chi, acestea vor scădea nivelul de glucoză din sange și leziuni nervoase.

activități fizicediabet zaharatrecomandari