Anunț public organizare „Spectacole Târgul de vară Drăgaica 2018”

de Stiri Buzau Media

Primăria municipiului Buzău intenționează să achizționeze în baza dispozițiilor cap. 3 Secțiunea 5 — Paragraf 8, art.101,alin.(2) din Hg.nr.395/2016 pentru aprobarea numelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică din Legea 98/2016 privind achizitiile public, urmatoarele servicii cuprinse in anexa nr.2 din Legea 98/2016: “Servicii de organizare de petreceri — Spectacole în Târgul Drăgaica în perioada 18-24 iunie 201 8. Contractul constă în organizare spectacole în Târgul Drăgaica în perioada 18-24 iunie 2018, structurate pe seri tematice (populară, etno, hip-hop). Concertul va fi susținut de trupe și interpreți cu muzică agreată de toate categoriile sociale, după cum urmează:

LUNI 18iunie 2018

  • Alina Mihai
  • Andrada
  • Puya
  • Grasu XXL

MARȚI 19 iunie 2018

  • Ansamblu Drăgăicuţele Berca
  • Trupa Chihlimbar
  • Gabriela Bolocan
  • Nicolae Oprişan
  • Mirela Ursache
  • Plăieşii

MIERCURI 20 iunie 2018

  • Simona Curelea
  • Andreea Baboi
  • Mădălina Manolache
  • Trupa Kronos
  • Mario Buzoianu
  • Haiducii

JOI 21 iunie 2018

  • Teodora Bârsan
  • Ionela Bănică
  • Nina Stamate
  • Tatiana Răduţă
  • Maria Cîrneci
  • Ionuţ Dolănescu şi Doiniţa Dolănescu

VINERI 22 iunie 2018

  • Daniela Matache
  • Ion Băicuş
  • UDDI
  • Dorian Popa
  • Liviu Teodorescu

SÂMBĂTĂ 23 iunie 2018

  • Iulia Papazisu
  • Atena Bratosin
  • Livia Bănică
  • Simona Bănică
  • NADIR
  • Feli

DUMINICĂ 24 Iunie 2018

  • Andreea Bîsceanu
  • Lucia Dumitrescu
  • JASP BAND
  • Alina Eremia
  • Smiley

-Prezentatori eveniment

-Joc de lasere şi lumini pe cer — 3 minute x 6 momente

-Foc Artificii ( fum greu şi confetti) — 8 minute

Prestatorul va stabili trupele, formațiile și interpreții, precum și durata prestației fiecăruia, de cel puțin 30 de minute. Ordinea în care vor fi susţinute recitalurile se stabileşte de prestatorul ofertant, cu respectarea timpilor menţionaţi. Prestatorul asigură desfăşurarea activităţii în condiţii de igienă şi siguranţă, condiţiile de securitate la incendii, informarea preventivă şi educarea beneficiarilor asupra modului de comportament în cazul producerii unui incendiu sau altei situaţii de urgenţă, potrivit prevederilor legale în vigoare şi răspunde pentru aceasta.

Oferta de preţ va cuprinde suma totală a cheltuielilor prevăzute de prestatorul ofertant (onorariu artişti, prezentatori., drepturi de autor, drepturi conexe drepturilor de autor, contravaloarea autorizaţiei neexclusive pentru utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică în scop lucrativ, taxe şi impozite, transport, cheltuieli cazare şi masă artişti şi echipa  tehnică, katering, alte cheltuieli, cu toate taxele incluse). Valoarea maxima a achiziției este de 370.000 lei, exclusiv TVA. Ofertele vor fi depuse la sediul Primăriei Municipiului Buzău, Registratură pâna la data de 11 iunie 2018, orele 16.00.

În vederea asigurării Autorității Contractante că programul solicitat va fi respectat, ofertantul va prezenta documente din care să reiasă disponibilitatea artiștilor, conform programului stabilit (precontract, declarații de disponibilitate semnate de artiști) pentru capetele de afiș, după cum urmează: Smiley, Alina Eremia, Feli, Nadir, Liviu Teodorescu, Dorian Popa, Haiducii, Grasu XXL și Puya.