Buzăul, promovat la Târgul Național de Turism și de elevii Colegiului Economic

de Stiri Buzau Media

12443219_928864973833232_1725726200_nO nouă activitate marca IBRAVE promovează Buzăul. De data aceasta, locația aleasă de Colegiul Economic a fost Târgul Național de Turism de la Romexpo. 18 elevi ai unității școlare, implicați în proiectul internațional IBRAVE (Improving Branding of Rural Areas Through Vocational Educațion), au împărtășit celor interasați informații despre cele mai importante obiective pentru care județul nostru trebuie vizitat. Materialele promoționale pe care le-au realizat, după excursiile organizate în semestrul I, în mai multe zone din județ (Berca – Vulcanii Noroioși, Dealul Istrița, Bozioru, Siriu, Cislău, Măgura și Mânzălești) au fost utilizate cu succes în realizarea publicității.

La standul organizat de partenerii noștri din acest proiect, Biroul de promovare, dezvoltare a turismului şi agroturismului din cadrul Consiliului Judeţean Buzău, elevii economiști s-au dovedit a fi cei mai buni agenți de turism. Entuziasmul și comunicarea bună au fost cuvintele cheie ale întregii activități. Totodată, participarea la târg le-a oferit tinerilor posibilitatea să cunoască ofertele structurilor de turism din toată țara. Au putut intra în contact direct cu toate elementele prin care acestea își stabilesc stragiile de marketing și au învățat de la cei mai buni cât de importantă este reclama. Elevii au fost însoțiți de profesorii Cătălina Poștovei și Irina Costianu. Următoarea activitate sub sigla IBRAVE este realizarea filmulețului de promovare pentru fiecare zonă vizitată de tineri. Lansarea revistei ,,Cheia succesului în afaceri’’ și premierea pachetului promoțional realizat de elevii Colegiului Economic sunt alte obiective ale proiectului.

Proiectul “IBRAVE- Îmbunătățirea brandingului zonelor rurale prin învățământul profesional” este finanţat în cadrul programului Erasmus + al Comisiei Europene, pe perioada 2014-2016. Institutiile partenere ale acestui proiect sunt: Primăria oraşului Ceutí/ Spania, Tranemo Kommun/ Suedia, Lemvig Kommune/ Danemarca, Colegiul Economic Buzau/Romania, Vzw Midwest Development/ Belgia, Ekonomska Skola Braca Radic/ Croatia, Exesios/ Marea Britanie, Universitatea Almería/ Spania. Profesorii implicați în realizarea acestui proiect sunt: Adriana Anton, Măriuca Budău, Roxana Buie, Cătălina Poștovei, Cătălina Ilie, Irina Costianu, Carmen Dragu, Cristina Drugă, Cristina Dudu, Adina Enuș, Janina Nedelcu, Doina Sandu, Cristina Tudorancea. Principalul scop al proiectului este acela de a îmbunătăţi imaginea comunităţilor în scopul atragerii de turişti şi a creşterii capacităţii turistice.

Obiectivul principal îl constituie dezvoltarea prin cooperare transnaţională a competenţelor vocaţionale de explorare a metodelor actuale de brănduire şi identificarea metodelor celor mai eficiente la nivel de municipalităţi pentru o mai bună colaborare cu IMM uri din turism şi crearea unor zone locale de interes unde rezidenţii şi turiştii să dorească să se stasbilească şi să creeze oportunităţi de muncă.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns