Primăria Buzău caută avocat cu experiență pentru servicii de consultanță și asistență juridice

de Stiri Buzau Media

Municipalitatea anunță, printr-un comunicat, faptul că are nevoie de serviciile de specialitate ale unui avocat cu experiență. ,,Primăria municipiului Buzău intenționează să achiziționeze în baza art.29, alin.(1), lit.d) coroborat cu art.29, alin.(3), lit.c) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, servicii juridice de consultanță și asistență pentru finalizarea procesului de soluționare a tuturor notificărilor depuse în baza Legii nr.10/2001”.

Conform anunțului public postat pe site de administrația locală, noul avocat trebuie să finalizeze 660 de dosare, iar valoarea maximă alocată fiecărui dosar este de 196 lei, inclusiv TVA. Totodată, Primăria Buzău anunță și care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinească cel ce va oferi servicii de consultanță și asistență juridice:

,,-să facă dovada că deține calitatea de avocat definitiv.

Oferta va cuprinde:

-numărul maxim de dosare pe care ofertantul se angajează sa le soluționeze

-prețul serviciului pentru fiecare dosar”

Termenul de finalizare a dosarului este de 120 de zile iar nerespectarea termenului de soluționare a dosarului atrage plata de penalități de 0,3% din prețul /dosar pe fiecare zi de întârziere. Plata serviciului se va efectua după emiterea și aprobarea Dispoziției de soluționare a notificării. Cel interesat poate depune oferta la Registratura Primăriei Buzău, până pe 15 ianuarie, ora 16.00.