Proiect de hotărâre supus dezbaterii publice de Primăria Buzău, privind arondarea imobilelor din cartierul Democrației

Pentru şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Buzău din luna ianuarie 2019 a fost iniţiat proiectul de hotărâre cu caracter normativ pentru arondarea imobilelor – blocuri de locuinţe colective din cartierul Democrației, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative. Persoanele fizice şi juridice interesate pot consulta proiectul de hotărâre pe site-ul autorităţii publice  locale, la adresa www.primariabuzau.ro. Întrucât în municipiul Buzău, există situații când în actele de identitate ale membrilor aceleaşi familii sunt trecute adrese diferite, este importantă arondarea imobilelor de tip blocuri de locuințe colective pe străzi, cartiere și atribuirea acestora, a unui număr administrativ în vederea evitării confuziilor în ceea ce privește adresa în actele cetățenilor și a persoanelor juridice.

Având în vedere necesitatea înregistrării şi actualizării tuturor adreselor administrative din municipiul Buzău în Registrul electronic naţional al nomenclaturii stradale (RENNS), cât şi ținând cont de cele menționate anterior, Biroul Cadastru Imobiliar și Edilitar, Avizări consideră necesară iniţierea unui proiect de hotărâre privind arondarea imobilelor –blocuri de locuinţe colective din cartierul Democrației, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative, fapt ce va evita pe viitor orice confuzie privind adresa administrativă.

Propunerile privind arondarea imobilelor –blocuri de locuinţe colective din cartierul Democrației, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative se regăsesc în tabelul din anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Nomenclatorul stradal al municipiului Buzău aprobat prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 101/26 iunie 2015 se va completa în mod corespunzător. În cazul imobilelor-blocuri de locuinţe colective, la solicitarea asociaţiilor de proprietari, instituţia noastră va emite certificate de nomenclatură

stradală şi adresă, iar numerele administrative vor fi atribuite imobilelor, identificate printr-un număr cadastral, şi nu fiecărui apartament din incinta acestora. Locatarilor din aceste imobile li se vor elibera la cerere, adeverințe privind adresa administrativă.

Persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale vor avea obligaţia de a face demersurile legale pentru schimbarea sediului social, iar persoanele juridice vor avea de achitat taxele şi tarifele aferente redactării hotărârii de schimbare a sediului şi a actului constitutiv actualizat, precum şi taxele publicării hotărârii privind schimbarea sediului social în Monitorul Oficial al României.

De asemenea, vor trebui făcute modificări şi în alte acte: contracte cu furnizorii de utilităţi, case de marcat, bănci, etc. Astfel, buzoienii care locuiesc în zonele respective, precum și persoanele juridice care au sediul firmelor în imobilele respective, vor trebui să-și facă schimbari într-o serie de acte. Propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la proiectul de hotărâre sus menţionat pot fi depuse la sediul Primăriei municipiului Buzău, Ghișeul Unic, în perioada 17 decembrie – 04 ianuarie 2019, la Petronela Jipa responsabilul pentru relaţia cu societatea civilă.

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE:

BuzăuMedia utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru. Apăsând "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. DA, ACCEPT Mai mult