fbpx

Zeci de buzoieni au căutat ajutor la Consiliul Județean, în ultima jumătate a anului trecut

Potrivit raportului semestrial al Consiliului Județean Buzău privind activitatea de soluţionare a petiţiilor în perioada iulie – decembrie 2018 se constată că în perioada menționată s-au înregistrat 39 petiţii. Dintre acestea, 20 au ținut de competenţa Consiliului Judeţean, 17 petiţii au fost înaintate spre soluţionare altor autorităţi şi instituţii publice competente și una a fost clasată, conform art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 aprobată prin Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002. În privinţa modului de soluţionare a acestora, o petiţie în curs de soluţionare. Principalele probleme ridicate au vizat cereri sprijin financiar; cereri privind asfaltare/ reparare drumuri; cereri privind remediere/decolmatare şanţuri de scurgere a apei; sesizări privind condiţii necorespunzătoare transport călători; sesizări privind nerespectarea orarului/traseului stabilit de transport călători. Conducerea Consiliului Judeţean Buzău a acordat în semestrul II audienţe unui număr de 142 persoane fizice sau reprezentanţi ai persoanelor juridice, iar principalele probleme ridicate au fost cereri ajutoare de urgenţă; cereri locuri de muncă; cereri privind remediere drumuri și cereri solicitare interviu angajare.

Intră in comunitatea BuzăuMedia! Află în timp real când publicăm un articol nou pe site, direct de pe Facebook și YouTube.

Urmărește-ne pe Facebook

Urmărește-ne pe YouTube

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE:

BuzăuMedia utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru. Apăsând "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie. DA, ACCEPT Mai mult